1. Organizator:
Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Młodzieży „HARC”
Szczep Drużyn Ósmych „HARC”
2. Termin:
23.06-14.07.2018 r. (21 dni)
27.06-14.07.2018 r. (17 dni)
27.06-08.07.2018 r. (12 dni)
3. Miejsce:
Pólko woj. pomorskie
4. Warunki uczestnictwa w obozie:
- dostarczenie organizatorowi najpóźniej do 10 czerwca 2018 r. wypełnionej i podpisanej przez rodziców lub prawnych opiekunów karty uczestnictwa (karta do pobrania u drużynowego)
- wniesienie odpłatności za uczestnictwo w obozie w podanych terminach.
- dla członków drużyn wchodzących w skład Szczepu możliwe jest dofinansowanie do obozu pod warunkiem wpłacenia pierwszej raty w terminie najpóźniej do 15 kwietnia 2018 (uzależnione od otrzymania dotacji zewnętrznych przez Stowarzyszenie HARC).
UWAGA!
Osoby, które nie wpłacą I raty w terminie do 20 kwietnia mogą nie otrzymać dofinansowania do obozu.
Koszt całkowity: 1100,00 zł (21 dni)
1000,00 zł (17 dni)
850,00 zł (12 dni)
płatność może być dokonana jednorazowo, lub w ratach:
(obowiązkowa zaliczka) 200 zł do 30.03.2018
500 zł do 20.04.2018
400 zł do 31.05.2018
5. Wpłat należy dokonywać przelewem na konto Stowarzyszenia HARC.
nr konta: 21 1500 1605 1216 0004 1142 0000 z dopiskiem:
„Akcja letnia 2018 – imię i nazwisko dziecka”
6. Warunki bytowe:
Stanica położona jest nad Zalewem Koronowskim 26 km od Bydgoszczy. Zakwaterowanie w namiotach harcerskich po 5-7 osób, wc, prysznice z ciepłą wodą, 3 posiłki + podwieczorek, kąpielisko strzeżone, ratownik, kajaki, opieka instruktorów z państwowymi uprawnieniami wychowawcy kolonijnego 24 h.
7. Transport uczestników:
PKS Piotrków – Pólko
PKS Pólko – Piotrków
8. Program obozu:
- zgodny z planem pracy obozu harcerskiego ZHP
- zgodny z systemem wychowawczym ZHP
- gry terenowe
- wędrówki piesze, wykapki po okolicy
- ogniska
- INO
- paintball
- wycieczka (miejsce do uzgodnienia)
- pionierka obozowa
oraz wiele innych atrakcji
9. Telefony kontaktowe opiekunów:
Anna Kołacińska 506 091 314
Michalak Katarzyna 506 337 701
Tomasz Fijałkowski 601-997-356
Arkadiusz Wojtysiak 502-594-621
Marcin Jończyk 509-960-910
Osoby które będą potrzebować faktury za wypoczynek dziecka zgłaszają to do Drużynowego w nieprzekraczalnym terminie najpóźniej do 31.05.2018 r.
OSOBY KTÓRE ZDECYDUJĄ SIĘ NA WYJAZD DZIECKA PO TERMINIE 15.05.2018 r. WPŁACAJĄ CAŁĄ SUMĘ JEDNORAZOWO NAJPÓŹNIEJ DO 10.06.2018 r .
DLA OSÓB, KTÓRE ZDECYDUJĄ SIĘ NA WYJAZD DZIECKA PO 15.05.2018 ORGANIZATOR NIE PRZEWIDUJE DOFINANSOWANIA
10. Ekwipunek niezbędny dla uczestnika obozu:
- legitymacja szkolna ( podstemplowana ) !
- pełne umundurowanie harcerskie + koszulka drużyny
- plecak turystyczny oznakowany imieniem i nazwiskiem
- dziewczęta- rajtuzy do munduru na chłodne wieczory
- śpiwór, dres do spania
- strój kąpielowy, balsam z filtrem UV
- środek przeciw komarom
- menażka, sztućce (niezbędnik), kubek
- kurtka wiatrówka (przeciwdeszczowa)
- przybory do mycia, ręczniki, szczoteczka do zębów
- ubranie na zmianę i do szaleństwa w lesie, krótkie spodenki
- bieliznę osobistą, skarpetki w tym 2 pary ciepłych
- czapkę, okulary przeciwsłoneczne
- przybory do pisania, zeszyt w kratkę
- linkę o długości 3m do nauki węzłów (koszt ok. 2,50zł)
- proszek do prania w słoiczku
- przybory do szycia (igła i nici)
- latarkę + baterię na wymianę
- buty na zmianę (np. tenisówki, traperki, sandałki, klapki)
- w przypadku choroby dziecka proszę o zabranie leków a o ich dawkowaniu proszę poinformować opiekuna
- mulinę do haftowania
- strój stylizowany
CZEGO NIE ZABIERAĆ:
Drogocennych zegarków, odtwarzaczy mp3, drogich telefonów, markowych ubrań (jedziemy do lasu).